بیانیه حوزه هنری انقلاب اسلامی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله ؛

هرگز گزینه مقاومت را رها نمی کنیم

هرگز گزینه مقاومت را رها نمی کنیم
حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر بیانیه‌ای را در خصوص اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد.
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر :  ۳۵۰۹۴۲

 

به گزارش روابط عمومی انقلاب اسلامی استان بوشهر؛ در این بیانیه آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 شهادت نماد سرافراز مقاومت، روحانی مجاهد، رهبر مومن، پرچمدار پر افتخار جبهه اسلام آقای سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان و همراهان شجاع و وفادار ایشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمیع مستضعفان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

بی گمان با این ترور رذیلانه ی رژیم جعلی، جنایتکار، منحوس و خونریز صهیونیستی چهره منفور و تروریستی آنان بیش از پیش آشکار شده است.

تردیدی نیست که فقدان شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت و در رأس آنها رهبر جاویدالاثر حزب‌الله شهید سید حسن نصرالله، خسرانی بزرگ است اما به آبیاری درخت تنومند مقاومت و زوال زودرس رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد. تجربه مقاومت نشان داده هر بار رژیم صهیونیستی، رهبری از مقاومت را به شهادت رسانده است از خون مطهر وی رهبری قدرتمندتر پا به عرصه مبارزه گذاشته است.

بی تردید همینطور که حزب الله لبنان در سالیان اخیر توانسته است تأثیری بزرگ بر معادلات منطقه و روحیه ی مقاومت و عدالتخواهی بگذارد و مقاومت در برابر استکبار جهانی را بازتعریف کند، این بار نیز شجاعانه تر راه مبارزه با اشغالگران را با شدت هرچه بیشتر ادامه خواهند داد.

به گفته سید مقاومت «ما این راه را تمام می کنیم. اگر همه کشته شویم، اگر همه شهید شویم، اگر خانه هایمان بر سرمان خراب شود، هرگز گزینه مقاومت را رها نمی کنیم».

ارسال نظر