کارگاه طرحی پوستر به همت حوزه هنری بوشهر برگزار شد

کارگاه طرحی پوستر به همت حوزه هنری بوشهر برگزار شد
این کارگاه سه روزه به همت واحد تجسمی حوزه هنری و با راهبری محسن گل‌آرایش (طراح گرافیک و مدرس دانشگاه) در محل حوزه هنری بوشهر درحال برگزاری است.
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
کد خبر :  ۳۵۰۹۷۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، کارگاه تخصصی طراحی پوستر با هدایت محسن گل آرایش از اساتید گرافیک دانشگاه و از هنرمندان شاخص استان فارس و با حضور علاقه مندان در حال برگزار می باشد.

محسن گل آرایش گفت:افراد حاضر در کارگاه غالبا علاقه مندانی هستند که به صورت نیمه حرفه ای و حرفه ای کار گرافیک انجام داده اند.
وی افزود: مراحل انجام تولید پوستر، ایده پردازی، شیوه های اجرا، تایپوگرافی در پوستر، ترکیب بندی، لی اوت و خروجی محصول نهایی موارد مورد بحث در این کارگاه آموزشی می باشد.
گل آرایش عنوان کرد: شیوه های مختلف طراحی پوستر، نمونه های موفق ایرانی و خارجی برای هنرجویان به نمایش گذاشته شد تا هنرآموزان به ایده ها و خلاقیت های روز نیز آشنا شوند.
این هنرمند گرافیک با اشاره به اینکه کارگاه به مدت 3 روز برگزار می شود خاطرنشان کرد: کارگاه فوق از دو بخش آموزش خلاقیت و ایده پردازی و اجرای ایده ها تشکیل می شود.
مدرس دانشگاه به موضوعات کارگاه پرداخت و یادآور شد:روز اول کارگاه به مباحث ایده‌ پردازی وخلاقیت و در دومین روز کارگاه شیوه‌های مختلف اجرا و مبحث تایپوگرافی در پوستر ارائه شد.

ارسال نظر