تولید دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان بوشهر،

اجرای نمایش عروسکی "گریه کن ابر سفید" در استان بوشهر

اجرای نمایش عروسکی
نمایش عروسکی "گریه کن ابر سفید" به نویسندگی حسین فدایی و کارگردانی ناهیدجمشیدنیا چهارشنبه شب، تولید دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت دهه فجر در حسینیه روستای چاوشی اجرا شد.
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
کد خبر :  ۹۵۵۳۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، کارگردان این نمایش بیان کرد: نمایش "گریه کن ابر سفید" روایت دوستی و مهربانی است که می تواند در بین همه حتی پرندگان  و درختان پایدار باشد و این مضمون به واسطه نمایش عروسکی به کودکان انتقال داده شده است.

ناهید جمشیدنیا با بیان اینکه مخاطب این نمایش کودک و نوجوان است افزود: دوستی و کمک به هم نوع را می توان نه تنها در بین انسان ها بلکه در وجود تمام مخلوقات خداوند چه بیجان و چه با جان پیدا کرد و خوبی را خداوند در همه جا قرار داده است.

وی با اشاره به موضوع نمایش گفت: نباریدن باران در یک جنگل باعث شد که گلها و درختان نگران خشک شدن شوند و دنبال راه چاره ای بودند که یک گنجشک به کمک آن ها می آید و از باد میخواهد تا ابرها را به سمت جنگل بیاورد و آن ها را از بی آبی نجات دهد.

جمشیدنیا با اشاره به بازیگران اشاره کرد: غزل زارعی، زهرا احمدیان، فائز تلخابی، حنانه و حدیث الماسی، فاطمه توژی، فاطمه جوانمرد از هنرمندان دبستان دخترانه شهید سروری بازیگران نمایش عروسکی "گریه کن ابر سفید" هستند.

 

ارسال نظر