رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر:

52 برنامه ویژه دهه فجر برگزار می شود

52 برنامه ویژه دهه فجر برگزار می شود
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 52 برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت جهان سردار قاسم سلیمانی معین شده که تا پایان دهه فجر اجرایی می شود.
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر :  ۹۵۵۰۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، امید پارسایی فر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به برنامه های اجرایی این نهاد اظهار داشت: اجرای نمایش های مذهبی، دکلمه خوانی، صبح های خاطره ویژه دانش آموزان، شاهنامه خوانی کودکان، شب شعر انقلاب اسلامی و شب شروه، مسابقه دل نوشته با موضوع "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" و شب خاطره انقلاب اسلامی از جمله برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

 

وی افزود: تلاش شده تا مخاطب جوان و نوجوان سهم جدی در برنامه ها داشته باشد و رویکرد اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی به نسل جوان و آشنایی با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی است.

پارسایی فر با اشاره به برپایی نمایشگاه های هنری خاطر نشان کرد: نمایشگاه محیطی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی با موضوع «ملکه کشتی ربا» و برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور و پوستر با موضوع ترامپ از جمله نمایشگاه هایی است که برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و دعوت از هنرمندان به حضور در این اقدام همگانی اشاره کرد: حوزه هنری استان بوشهر نیز در این روز با برپایی ایستگاه های خوشنویسی، نقاشی، کاریکاتور و عکس قهرمانان ایران اسلامی میزبان عموم مردم است.

پارسایی فر از برپایی نمایشگاه کتاب در فرهنگسرای حوزه هنری و نگارخانه سوره خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه کتاب با 30 درصد تخفیف نیز از دیگر اقدامات این نهاد در ایام دهه فجر است.

وی با اشاره به تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی ادامه داد: تولید 20 دقیقه کلیپ و موشن گرافیک با موضوع شهدای انقلاب اسلامی استان و جایگاه مقاومت در استان بوشهر، تولید 5 داستان صوتی نمایش، سرود دانش آموزی، رونمایی از 3 تابلوی شهدای انقلاب اسلامی و چاپ ویژه نامه شعر و شهید از جمله اقداماتی است که تا پایان بهمن ماه محقق می شود.

ارسال نظر