رئیس حوزه هنری استان بوشهر:

نمایشگاه عکس "جلوه های عاشورایی" نمونه بصری ارزشمندی از ثبت هنر آیینی تعزیه است

نمایشگاه عکس
رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: نمایشگاه عکس "جلوه های عاشورایی" نمونه بصری ارزشمندی از ثبت هنر آیینی تعزیه بوسیله هنرمندان عکاس است که با نگاه و تکنیک خاص خود به این موضوع پرداخته اند.
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر :  ۴۱۵۲۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، امید پارسایی فر در آیین افتتاح نمایشگاه گروهی "عکس جلوه های عاشورایی" گفت: این نمایشگاه متشکل از مجموعه آثار عاشورایی هنرمندان عکاس شاخص کشور و به ویژه استان اصفهان است.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری  که با حوزه هنری اصفهان شد  نمایش آثار این هنرمندان در نگارخانه سوره بوشهر ممکن شد.

پارسایی فر با اشاره به تعداد آثار بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۰ اثر از ۲۰ هنرمند عکاس ارائه شده است.

وی ضمن اشاره به موضوع آثار اظهار داشت: اغلب آثار این نمایشگاه از برگزاری مراسم تعزیه باشکوه و صاحب سبک  خمینی شهر تهیه شده است

پارسایی فر افزود: این نمایشگاه بیانگر ظرفیت خوب تعزیه، برای معرفی آیین های دینی و فرهنگی ما در قاب هنر، سینما و نمایش دارد که باید بدان توجه بیشتری کنیم.

وی با دعوت از علاقه مندان به هنر عکاسی و هنرهای آیینی بیان کرد: نمایشگاه عکس "جلوه های عاشورایی" در راستای آشنایی بیشتر با تجارب و تلاش های سایر هنرمندان کشور برپا شده است.

گفتنی است نمایشگاه عکس "جلوه های عاشورایی" تا ۲ آبان ماه در دو نوبت صبح ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهر ساعت ۱۷ الی ۲۰ در نگارخانه سوره حوزه هنری جهت بازدید علاقه مندان برپاست.

 

 

 

ارسال نظر