به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

خلق اثر دو هنرمند استان بوشهر در ششمین ورکشاپ «خط خاطرات»

خلق اثر دو هنرمند استان بوشهر در ششمین ورکشاپ «خط خاطرات»
ششمین ورکشاپ «خط خاطرات» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور اساتید برجسته هنر انقلاب اسلامی، دانشجویان و علاقه‌مندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور، در تهران برگزار شد.
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
کد خبر :  ۴۱۰۸۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، علی بحرینی  و محمد علی نادری از هنرمندان شاخص استان بوشهر نیز در ششمین ورکشاپ «خط خاطرات» حضور داشتند.

در این کارگاه دو روزه‌، بیست هنرمند منتخب از سراسر کشور آثار خود با موضوع ایستادگی، پایمردی و پیروزی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را روی بوم نقاشی به تصویر کشیدند که در این میان علی بحرینی با موضوع "شهید نادر مهدوی" و محمد علی نادری با موضوع "فتح خرمشهر" هنرآفرینی کردند.

حبیب الله صادقی عضو پیوسته فرهنگستان هنر ،دبیر هنری این رویداد فرهنگی است و سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، مسعود نجابتی، غلامعلی طاهری، مصطفی گودرزی و دیگر چهره ها و اساتید هنر ارزشی و متعهد انقلاب اسلامی در این ورکشاپ دو روزه حضور داشتند.

ششمین ورکشاپ «خط خاطرات» (نقاشی) به همت انجمن تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بنیاد فرهنگی روایت فتح و فرهنگستان هنر و با همکاری موسسه فرهنگی هنری صبا با موضوع دفاع مقدس در رواق هنر فرهنگستان هنر برگزار شد.

 

اثر علی بحرینی

اثر محمد علی نادری

ارسال نظر