به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)؛

نمایشنامه خوانی "بی تو کابوس ها تعبیر می شوند" در جزیره خارگ

نمایشنامه خوانی
نمایشنامه "بی تو کابوس ها تعبیر می شوند" به کارگردانی عقیل جماعتی، روز چهارشنبه 15 خرداد ماه و به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، در پلاتو سینما صدف جزیره خارگ توسط شماری از نقش خوان ها خوانده شد.
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
کد خبر :  ۳۷۷۵۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، عقیل جماعتی اظهار داشت: مدتی بود که مسئله مهاجرت از ایران برایم دغدغه شده و تصمیم داشتم  متنی مرتبط با آن بنویسم.

وی ادامه داد: فراخوان جشنواره نمایشنامه نویسی روح الله، دلیلی شد تا نگارش این نمایشنامه را آغاز کنم زیرا مدت ها در پی یافتن بستری مناسب برای آن بودم.

جماعتی با اشاره به فضای ایران در قبل از انقلاب اسلامی، بیان کرد: فضای ایران در قبل از انقلاب را فضایی مناسب دیده و به همین دلیل نمایشنامه را به آن سمت از فضای معاصر بردم.

وی ضمن اشاره به این که، نمایشنامه خوانی اولین بار است که در جزیره خارگ با همت حوزه هنری استان بوشهر برگزار می شود؛ گفت: با وجود این موضوع، استقبال خوبی از این نمایشنامه خوانی شد و امیدوارم این نوع اجرا نیز جای خودش را در جزیره خارگ باز کند و مخاطبان خاص خود را پیدا کند.

کارگردان نمایشنامه "بی تو کابوس ها تعبیر می شوند" بیان کرد: این نمایشنامه بیستمین کار من و برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی روح الله در سال ۹۷ است.

جماعتی ضمن اشاره به ۱۴ خرداد ماه، بیان کرد: این نمایشنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و با همکاری حوزه هنری استان بوشهر و گروه هنری تخته سیاه  خوانش شد.

وی با اشاره به نقش خوان ها افزود: عبدی بناری، زینب فخار، حسین اسدی، علی نبی پور از نقش خوان های این نمایشنامه بودند.

ارسال نظر