مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر:

جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد در خورموج آغاز شد

جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد در خورموج آغاز شد
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر گفت : این جشنواره، با اجرای نمایش های «آدم برفی» و «دوستی» به کارگردانی ناهید جمشیدنیا در مساجد امام حسن مجتبی(ع) و امام حسن عسگری (ع) خورموج با حضور احمد شیخیانی شهردار خورموج و هیئت امنای مسجد امام حسن عسگری (ع) و جواد احمدی منفرد مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی آغاز شد.
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر :  ۳۷۴۴۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، مهدی انصاری در رابطه با نمایش «آدم برفی» بیان کرد: این نمایش در رابطه با دوستی یک مترسک و آدم برفی است که با حضور بازیگران خردسال زندگی خوب و بخشش را از یکدیگر یاد می گیرند.

انصاری با اشاره به نمایش نامه نویس و بازیگران این تئاتر افزود: مهدی مهدی آبادی نویسنده و شکیبا زارعی، ستایش خدری، فاطمه زهرا آل‌بویه، ثمین حاتمیان، تیوا مویدی، فاطمه الماسی، مهسا محمدی و مائده غلامی بازیگران این نمایش بودند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر در رابطه با موضوع نمایش «دوستی» گفت: نمایش دوستی در مورد آهویی است که توسط شکارچیان زندگی اش در معرض خطر قرار گرفته است و در ادامه نمایش به کمک دوستانش نجات پیدا می کند.

انصاری اظهار داشت: این نمایش با حضور بازیگران کودک و خردسال پیام دوستی و کمک به همدیگر و دوری از نفرت و خشم را برای مخاطبان خود دارد.

وی افزود: منصور خلج نویسنده و زهرا چیگانی، تبسم ایثاری، زهرا کهن، آرمیتا جلالی وفاطمه اکبری بازیگران نمایش «دوستی» بودند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به برنامه های روزهای آتی، از اجرای نمایش های «انتظار» به کارگردانی عبدالکریم محمودی نیا، «هر کس از ظن خود شد یار من»، به کارگردانی محمد رنجبریان، «شده گردان شوریده دل» به کارگردانی محمد علی سلحشور، «نذری»، به کارگردانی لیلا منصوری و «مهلت تا فردا» به کارگردانی احمد مظفری در سطح استان خبر داد.

 

 

ارسال نظر