رئیس حوزه هنری استان بوشهر:

افزایش تولیدات هنری استان بوشهر در سال رونق تولید

افزایش تولیدات هنری استان بوشهر در سال رونق تولید
رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: افزایش تولیدات هنری در استان بوشهر را در سال رونق تولید با جدیت دنبال می‌کنیم.
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد خبر :  ۳۷۱۶۶

رئیس حوزه هنری استان بوشهر چهارشنبه ‌شب در آئین تجلیل از هنرمندان استان بوشهر و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال ۹۷، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت، پیشینه و تاریخ عظیمی در حوزه هنر و فرهنگ است.

امید پارسایی فر با اشاره به فرآیند شناسایی هنرمندان گفت: فرایند شناسایی و انتخاب این هنرمندان از سوی کمیته داوری متشکل از دستگاه های اجرایی و کارشناسان هنری استان انجام شده است.

پارسایی فر افزود: هنرمندان منتخب فعالان عرصه های هنرهای تجسمی، تصویری، نمایشی، موسیقی و فعالان پژوهش، تولید موسیقی، سرود و نمایش هستند.

وی ادامه داد: استان بوشهر پیشینه درخشان فرهنگی و هنر در تاریخ خود دارد تا جایی که توانسته به شایستگی پایتخت فرهنگی خلیج فارس را نیز به خود اختصاص دهد.

پارسایی فر ضمن اشاره به ظرفیت هنر در پیشرفت استان، اظهار داشت: این ظرفیت هنر و ابزارهای فرهنگی زمینه ای تاثیرگذار در پیشرفت روزافزون‌ استان بوشهر است که باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار سال 98 بیان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رونق تولید نام گرفته فرصتی است تا جامعه فرهنگی هنری استان با حمایت مسئولان به افزایش تولیدات فرهنگی و هنری کمک کنند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر ادامه داد: تحقق این مهم علاوه بر اینکه موجب مطرح شدن بیشتر نام بوشهر در عرصه های ملی و بین المللی می شود به افزایش سرانه تولید ناخالص استان بوشهر نیز کمک می کند.

وی تاکید کرد: صنایع فرهنگی امروز یکی از راه های مهم ارزآوری برای ایران اسلامی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال نظر