انقلاب اسلامی فضای جدیدی برای هنرمندان ایجاد کرد

انقلاب اسلامی فضای جدیدی برای هنرمندان ایجاد کرد
استاندار بوشهر گفت: هنر انقلاب اسلامی فراهم سازی ظرفیت جدید برای فعالیت هنرمندان است و باید از این ظرفیت برای ایجاد تحول در حوزه هنراستفاده کرد.
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
کد خبر :  ۳۷۰۰۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در آئین تجلیل از هنرمندان و معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر در سال 97 افزود: در این راستا برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان و همچنین تولید بیشتر و بهتر آثار آماده حمایت از هنرمندان عرصه های مختلف استان بوشهر هستیم.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی سرزمینی پرگهر و تمدن و فرهنگ ایرانی برخوردار از پیشینه ای درخشان و سرشار از ذوق، خلاقیت و ایده های نو است.

گراوند با بیان اینکه استان بوشهر نیز دارای ظرفیت‌های عظیم هنری در حوزه‌های مختلف معماری، ادبیات نمایشی و شعر دارا است افزود: نهضت امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس زمینه ای برای تولید آثار متنوع در حوزه فرهنگ و هنر به شمار می رود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر انقلاب های دیگر که با کودتا شکل گرفته با ندای الله اکبر، استقلال و آزادی توانست زمینه تولید متعدد اثرهای هنری را فراهم آورد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش گفت: ارتش با روحیه ایستادگی کارهای بزرگ و ارزشمندی در دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف زمینی، دریایی و هوایی ایفا کرده است.

گراوند بیان کرد: ارتش توانست با ایثار و فداکاری کارنامه ای درخشان از خود برای نظام جمهموری اسلامی به ارمغان آورد.

 

 

 

ارسال نظر