همزمان با دهه فجر،

اجرای نمایش «روزهای بی قوام» در بوشهر

اجرای نمایش «روزهای بی قوام» در بوشهر
همزمان با ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران نمایش «روزهای بی قوام» در بوشهر به روی صحنه رفت.
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
کد خبر :  ۳۵۷۳۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، جواد صداقت کارگردان نمایش «روزهای بی قوام» گفت: این نمایش مربوط به اوایل انقلاب و مبارزانی است که در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی کردند.

وی افزود: «روزهای بی قوام» به نویسندگی ایوب آقاخانی کاری از حوزه هنری کشور و به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی است که کارگردانی این نمایش را با همکاری الهام ابنی به عهده گرفتیم.

صداقت که همکاری خود را با حوزه هنری از سال ۷۷ آغاز کرده است اظهار داشت: این نمایش با دو بازیگر اجرا شد و حشمت غضنفر و الهام ابنی بازیگران این تئاتر بودند. 

وی با اشاره به نقش پدر خود در مبارزات انقلاب اسلامی عنوان کرد: هدف پدرم، حاج شیخ محمد صداقت، به عنوان یکی از مبارزین اصلی انقلاب اسلامی در استان یک هدف غایی و الهی بود که با توجه به موضوع این نمایشنامه، به نوعی این کار را در راستای هدف آن مرحوم دیدم.

صداقت ادامه داد: این نمایش در دو فصل اجرا شده؛ فصل اول پیرامون دریا صولتی همسر علی قوام است که نام نمایشنامه از آن گرفته شده است و فصل دوم مربوط به بازجویی این شخصیت می باشد.

وی در مورد نحوه اجرای نمایش گفت: نمایش «روزهای بی قوام» از تاریخ 17 الی 21 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی نهم دی، پلاتو لطفی برگزار شد.

عضو هیئت علمی گروه سینما و تئاتر بوشهر همچنین از کار جدید خود با عنوان «گزارش مرگبار» خبر داد و گفت: این نمایش بیست و پنجم همین ماه در تهران و در بخش باتجربه های تئاتر ایران ۲ در سالن تئاتر شهر تهران به روی صحنه می رود.

وی در خصوص جوانان و علاقه مندان به عرصه تئاتر و سینما اظهار داشت: تأکید جدی من بر مطالعه و افزایش آگاهی جوانان، کسب تجربه و توجه به آموزه های قرآن کریم است.

ارسال نظر