رئیس حوزه هنری استان بوشهر در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی

دعوت از مدارس، دانشگاه ها و قشر فرهنگی جهت بازدید از نمایشگاه

دعوت از مدارس، دانشگاه ها و قشر فرهنگی جهت بازدید از نمایشگاه
رئیس حوزه هنری استان بوشهر در نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی گفت: از مدارس، دانشگاه ها، مدیران، معلمین و اساتید گرامی دعوت می کنم تا از این فرصت استفاده نمایند و دغدغه ی مهم کشور یعنی حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی ماحصل دسترنج کارگران و مدیران خوشفکر عرصه صنعت و هنر را در بازدیدهای خود تدریس نمایند.
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
کد خبر :  ۳۴۸۵۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و رئیس اصناف و سایر مسئولان استانی و به همراهی رئیس حوزه هنری استان بوشهر در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر افتتاح شد.

پارسایی فر گفت: در این نمایشگاه 35 اثر خوب و با کیفیت با موضوع حمایت از کالای ایرانی توسط هنرمندان ملی نصب شده است. این هنرمندان طی یک کارگاه خلق آفرینش هنری در پایخت حضور یافتند و این آثار را خلق نمودند؛ استان بوشهر نیز به عنوان دومین استان پس از تهران؛ افتخار میزبانی این آثار را در سال حمایت از کالای ایرانی در نگارخانه سوره دارد.

وی ادامه داد: مفهوم حمایت از کالای ایرانی سال های سال دغدغه ی هنرمندان ما بود و امسال بعد از اینکه توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مشخص شد؛ حوزه هنری ستادی تشکیل داد که در این ستاد دستگاه های مختلفی حضور پیدا کردند و میزبان هنرمندان خوب کشور شدند تا بتوانند برای خلق آثار هنری از جمله پوستر، کاریکتور و کارهای گرافیکی تلاش لازم را داشته باشند و خوشبختانه ما شاهد خلق 75 اثر خوب و با کیفیت هستیم که 35 اثر از آن، در نگارخانه سوره به نمایش گذاشته شده است.

پارسایی فر افزود: این نمایشگاه ان شاءالله از تاریخ اول دی تا سیزدهم دی ماه، صبح و بعد از ظهر در نگارخانه سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد. پس از آن هم در شهرستان های مختلف استان و مجتمع های خرید و اماکن عمومی با همکاری مسئولان اصناف برگزار می شود و مورد استفاده عموم مردم و شهروندان ان شاءالله قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: من در همین جا از مدارس و دانشگاه های عزیزمان، مدیران، معلمین و اساتید گرامی دعوت می کنم تا از این فرصت و این محیط خوب و باکیفیت استفاده نمایند و دغدغه ی مهم کشور یعنی حمایت از کالای ایرانی و ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی ماحصل دسترنج کارگران و مدیران خوشفکر عرصه صنعت و هنر را در بازدیدهای خود تدریس نمایند.

وی در پایان گفت: حوزه هنری آمادگی کامل خود را جهت میزبانی از دانش آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش استان جهت ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در هر سنی را اعلام می دارد.

ارسال نظر