در حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد؛

نشست نقد و بررسی نمایش «بیضایی» با حضور جهانشیر یاراحمدی

نشست نقد و بررسی نمایش «بیضایی» با حضور جهانشیر یاراحمدی
چهاردهمین جلسه واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر همراه با تماشا و نقد بررسی فیلم تئاتر «بیضایی» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات با رویکردی به نمایش ایرانی برگزار شد.
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
کد خبر :  ۳۴۷۳۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، چهاردهمین جلسه واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر همراه با تماشا و نقد بررسی فیلم تئاتر «بیضایی» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات با رویکردی به نمایش ایرانی و با حضور جهانشیر یار احمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و جواد متین عضو کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برگزار شد.

متین گفت: جهانشیر یاراحمدی تاکنون آثاری چون «سنمار»، «آژدهاک» و «هشتمین سفرسندباد» و... از آثار استاد بیضایی به کارگردانی حیدر مظفری را در بوشهر بازی کرده اند.

وی افزود: یار احمدی در این جلسه از میزان توجه و حمایت بهرام بیضایی از هنرمندان تئاتر شهرستان صحبت کرد و در پایان بخش هایی از نمایشنامه «آژدهاک» را بصورت نمایشنامه خوانی اجرا کرد.

منتقد این جلسه در پایان گفت: جلسات نقد و بررسی تئاتر در روزهای سه شنبه ساعت 18:30 در سالن اجتماعات حوزه هنری استان بوشهر واقع درمیدان قدس، ابتدای بلوار رئیس علی دلواری برگزار می شود.

 

ارسال نظر