محمد علی نادری در مصاحبه با روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛

از حوزه هنری بابت تجهیز نگارخانه سوره تشکر می کنم

از حوزه هنری بابت تجهیز نگارخانه سوره تشکر می کنم
نمایشگاه طراحی سرداران شهید دفاع مقدس با آثاری از محمدعلی نادری درنگارستان اشراق شهر قم برگزارشد. محمد علی نادری هنرمند بوشهری به برگزاری این نمایشگاه در نگارخانه سوره با هماهنگی رئیس حوزه هنری استان بوشهر خبر داد.
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر :  ۳۴۶۵۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، نمایشگاه طراحی سرداران شهید دفاع مقدس با آثاری از محمد علی نادری، هنرمند بوشهری درنگارستان اشراق شهر قم برگزارشد. این آثار در ابعاد 50*70 و به سبک سیاه قلم آماده شده که در این بین پرتره تعدادی از شهدای شاخص استان بوشهر نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.
محمد علی نادری که تاکنون در تعداد متعددی نمایشگاه گروهی شرکت داشته اند و سه نمایشگاه انفرادی را برگزار کرده اند پیرامون این نمایشگاه گفت: مجموعه نمایشگاهی سرداران شهید در ابتدا در سال 94 در شهر برازجان با 17 اثر از پرتره شهدای شاخص پایگاه مقاومت فتح المبین شهر برازجان کلید خورد و در ادامه مجموعه سرداران شهید دفاع مقدس سراسر کشور به مجموعه اضافه گردید که در ابتدا در مهرماه 97 در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران و بعد از آن هم در آذرماه 97 در نگارخانه اشراق شهر قم به نمایش در آمد.
وی ادامه داد: بازخوردها و نظرات بازدیدکنندگان از نمایشگاه متفاوت ولی در کل مطلوب و مورد رضایت بود به طوری که خیلی از بازدید کنندگان خواستار تهیه ی نقاشی شهید مد نظر شان بودند و اصل تصاویر را از مجموعه درخواست می کردند؛
همچنین علاقه مند به مطالعه کتابهایی بودند که در زمینه زندگی نامه شهدای نقاشی شده در نمایشگاه به چاپ رسیده بود.
این هنرمند بوشهری ضمن اعلام آمادگی خود جهت برگزاری نمایشگاه مجموعهء سربندهای ماه در گالری سوره حوزه هنری استان بوشهر گفت: در اینجا جا دارد از مسئولین حوزه هنری بوشهر و همه دست اندرکاران فرهنگی بابت ساخت و تجهیز گالری سوره تشکر نمایم؛ محلی که واقعا نیاز و در شأن هنرمندان با استعداد و همیشه سربلند استانمون بود و جای خالیش در سطح شهر خیلی احساس می شد. ان شاء الله ک به همت مسئولین و هنرمندان در سطح سایر شهرهای استان هم شاهد ساخت و برپایی گالری های استاندارد و اینچنینی باشیم.
وی افزود: حوزه هنری استان بوشهر یکی از حوزه های هنری فعال و مطرح کشور می باشد و حتی در زمان شرکت در نمایشگاه ها و ورکشاپ های تهران هم از فعالیت ها و برنامه های اجرایی این حوزه به نیکی یاد می کنند. همچنین چندین سال است که من با مسئولین و دست اندرکاران حوزه هنری استان رابطه ی نزدیک و صمیمانه ای دارم و به انجام رساندن اتفاقات خوب هنری در آینده و با مشارکت حوزه هنری فکر میکنم.
نادری با اشاره به اینکه هنر استان بوشهر در تمامی زمینه ها ازجمله موسیقی، هنرهای تجسمی،تئاتر و... دارای پتانسیل بالا و استعدادهای بسیاری می باشد و همیشه در سطح کشور حرفهای بسیاری برای گفتن دارد؛ گفت: از حوزه هنری استان و سایر نهادهای فرهنگی انتظار می رود که هر چه بیشتر در پی شکوفایی و حمایت از این استعدادها باشد تا در آینده همچون گذشته، هنر استان در سطح کشور و منطقه در تمامی زمینه ها خوش بدرخشد.

ارسال نظر