در نشست شبی با حافظ در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر

تقدیر از خدمات فرهنگی هنری استاد امید غضنفر

تقدیر از خدمات فرهنگی هنری استاد امید غضنفر
برنامه 184 شبی با حافظ به همراه تقدیر از خدمات فرهنگی هنری استاد امید غضنفر روز دوشنبه 12 آذر ماه در محل نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر برگزار گردید.
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
کد خبر :  ۳۴۴۰۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، نشست شبی با حافظ در روز دوشنبه 12 آذر ماه با عنوان شرح غزل 491 توسط دکتر رضایی به همراه تقدیر از خدمات فرهنگی هنری استاد امید غضنفر و با حضور جمع کثیری از شاعران و نویسندگان بوشهر در نگارخانه سوره حوزه هنری برگزار گردید.

علی هوشمند از شاعران استان بوشهر در تقدیر از امید غضنفر به عنوان نویسنده، روزنامه نگار و شاعر بوشهری گفت: همگی بر فعالیت های امید غضنفر در حوزه فرهنگ و ادبیات استان واقف هستیم و امروزه ترانه های او زمزه ی مردم شهر، روستا و کوچه و خیابان است. دو دفتر شعر به نام های «بی با تویی ها» و «فریم های شهر نگاتیو» از او منتشر شده است.

وی افزود: غضنفر سردبیر نشریه بوشهر نامه و دبیر بخش ادبی هفته نامه پیغام بوده است؛ همچنین برگزاری مراسم تجلیل از چهره های فرهنگی را به عهده داشته و علاوه بر تمام حسن ها و استعدادهایش، یک انسان به تمام معناست.

در ادامه اکبر هنرور، آهنگساز و نوازنده بوشهری نیز از توانایی های این شاعر نام برد و گفت ظرفیت غضنفر از فعالیت هایش بسیار بالاتر است. مهدی جهانبخشان از طنزپردازان استان بوشهر نیز با خواندن طنز خود در وصف امید غضنفر از زحمات ایشان تقدیر به عمل آورد.

در این نشست امید غضنفر ضمن تشکر از حضور هنرمندان گفت: این نشست، مراسم تقدیر شما از من نیست بلکه مراسم تقدیر ویژه و ابدی من از شماست، وی در ادامه بخشی از اشعار خود را سرود.

در پایان عباس عاشوری نژاد رییس انجمن دوستداران حافظ بوشهر ضمن ایراد لوح سپاس از زحمات فرهنگی و هنری امید غضنفر در بیش از سه دهه در استان بوشهر قدردانی نمود.

ارسال نظر