در گالری سوره حوزه هنری استان بوشهر؛

نمایشگاه آثار هنرمندان ملی با موضوع «اهواز سرافراز»

نمایشگاه آثار هنرمندان ملی با موضوع «اهواز سرافراز»
نمایشگاه «اهواز، سرافراز است» با تعداد 45 اثر از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور، در گالری سوره حوزه هنری استان بوشهر در حال برگزاری است.
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
کد خبر :  ۳۴۱۷۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، نمایشگاه گروهی پوستر«اهواز سرافراز» در روز شنبه 10 آذر ماه در گالری سوره افتتاح شد. امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری بوشهر ضمن اشاره به برپایی این نمایشگاه با حضور سرهنگ دوم پاسدار عبداله یزدان پناه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا و مهراب کیانی، مسئول بسیج دانش آموزی بوشهر گفت: بعد از حادثه تلخ تروریستی در اهواز، پس از جمع آوری آثار هنرمندان گرافیست سراسر کشور به همت واحد هنر های تجسمی ستاد مرکزی در تهران نمایشگاهی با عنوان «اهواز، سرافراز است» بر پاشد. حوزه هنری بوشهر نیز جهت ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز و محکومیت جنایتکاران و حامیان منطقه ای تروریسم میزبان این آثار است.
امید پارسایی فر هدف از برگزاری این نمایشگاه را استفاده از توان هنرمندان ملی و استانی برای به تصویر کشیدن مقاطع مختلف مقاومت و سرافرازی ملت ایران خواند و افزود: با وجود اینکه آثار در مدت زمان کوتاهی جمع آوری شده اند ولی دارای کیفیت بالای استانداردهای تصویری و گرافیستی هستند و بوشهر نیز این امکان را پیدا کرد که با همکاری مرکز هنر های تجسمی ستاد مرکزی حوزه هنری و با مساعدت استاد مسعود شجاعی طباطبایی، به عنوان یکی از شهرهای برگزار کننده این نمایشگاه بعد از تهران معرفی شود.
وی همچنین اشاره کرد: نگار خانه سوره در ابعاد جدید این امکان را داده است که ما نمایشگاه هایی با کیفیت ملی برگزار کنیم و حوزه هنری این آمادگی را دارد تا در شهرستان های مختلف استان نیز این نمایشگاه را برگزار کند.
رئیس حوزه هنری بوشهر ادامه داد: این نمایشگاه شامل 45 اثر پوستر در ابعاد 50 در 70 سانتی متر است و تا روز پنجشنبه 15 آذر ماه، همه روزه در دو نوبت صبح( ساعت 9 الی 13) و عصر (ساعت 17 الی 20) در گالری سوره برپاست.
پارسایی فر ضمن اشاره به حضور تعدادی از گرافیست های استان بوشهر در این نمایشگاه گروهی، از برپایی ورکشاپ تصویری طی روز های آتی در نمایشگاه «اهواز سرافراز» خبر داد و در پایان گفت: از هنرمندان هنرهای تجسمی و عموم مردم، دانش آموزان و دانشجویان دعوت به عمل می آید تا از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

ارسال نظر