با رقابت 16 گروه نمایشی؛ سومین رویداد تئاتر بچه های مسجد برگزار می شود

با رقابت 16 گروه نمایشی؛ سومین رویداد تئاتر بچه های مسجد برگزار می شود
سومین رویداد تئاتر استانی بچه های مسجد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و ماه مبارک رمضان به همت واحد نمایش حوزه هنری برگزار می شود.
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
کد خبر :  ۱۶۱۲۶۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، سومین رویداد تئاتر بچه های مسجد از 25 فروردین الی 3 اردیبهشت با حضور 16 گروه نمایشی در شهرستان های جم، برازجان، بوشهر، خورموج، دلوار ... برگزار می شود.

شایان ذکر است، سومین رویداد تئاتر بچه های مسجد در راستای ترویج و گسترش تئاتر و هنر های مسجد محور به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با حضور در مساجدهای استان هنرمندان، هنر خود را برای عموم مردم به اجرا در می آید.

طبق جدول اجراهای سومین رویداد تئاتر بچه های مسجد به شرح ذیل می باشد:

در نخستین رویداد روز جمعه (25 فروردین)، «پایان انتظار» به کارگردانی رضا میرزایی و سرپرستی حمید علیپور، جم، شهرک پردیس مسجد امام علی (ع) و بعد از نماز مغرب و عشاء و «کیک زرد» به کارگردانی رضا میرزایی و سرپرستی سید محمد شریعت زاده، جم، شهرک توحید مسجد پیامبر اعظم اجرا می شود.

در دومین روز 26 فروردین «ننه مرتضی» به کارگردانی نگار هوشیار، برازجان، مسجد فاطمه زهرا (س) بعد از نماز مغرب و عشاء به اجرا در می آید.

در روز یکشنبه 27 فروردین «اغما» به کارگردانی رضا میرزایی و سرپرستی سید محمد شریعت زاده شهرستان جم، شهرک توحید مسجد پیامبر اعظم و نمایش «سکوت خور» به کارگردانی رضا میرزایی و سرپرستی حمید علیپور، شهرستان جم، شهرک پردیس مسجد امام علی (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.

در چهارمین روز دوشنبه 28 فروردین نمایش «پدر» به کارگردانی سید اکبر موسوی، بوشهر، مسجد ولی عصر روستای گورک دژگاه، بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا خواهد شد.

«راز مهتاب» نمایشی به کارگردانی فاطمه نیکوسرشت شهرستان بوشهر، حسینیه غمگساران محله صلح آباد، 29 فروردین، بعد از نماز مغرب و عشاء و «کیف پول» به کارگردانی سید اکبر موسوی، بوشهر، مسجد امام حسین (ع) هلیله، 30 فروردین، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اجرا خواهد شد.

 در هفتمین روز از رویداد بچه های مسجد دو نمایش 31 فروردین ماه «ین قصه برای نخوابیدن است» و «قاب دوستی» به کارگردانی ناهید جمشید نیا، شهرستان دشتی، شهر خورموج، مسجد امام حسن عسکری (ع) بعد از نماز مغرب و اعشاء اجرا می شود.

در هشتمین روز نمایش «منظومه شمسی» به کارگردانی فاطمه توزی، شهرستان خورموج،31 فروردین، قبل از نماز مغرب و اعشاء اجرا خواهد شد.

1 اردیبهشت ماه، نمایش «پمپ» و «این قصه برای نخوابیدن است» به کارگردانی نیلوفر پوشباش، شهر دلوار، قبل و بعد از نماز مغرب و اعشاء در مسجد امام حسین (ع) اجرا می شود.

 2 اردیبهشت «قاب دوستی» به کارگردانی لیلا منصوری، بوشهر، مسجد امام حسن مجتبی (ع) ریشهر، قبل از نماز مغرب و عشاء و «گلهای محبت» به کارگردانی، فاطمه شریفیان، بوشهر، بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا خواهد شد.

در آخرین روز 3 اردیبهشت رویداد تئاتر بچه های مسجد نمایش «دوستی ابدی» شایان مقدمی، شهر بوشهر، مسجد امامزاده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

ارسال نظر