امید پارسایی فر؛ استاندار بوشهر جهت رفع مشکلات و توسعه مجتمع سینمایی دستور اجرایی داد

امید پارسایی فر؛ استاندار بوشهر جهت رفع مشکلات و توسعه مجتمع سینمایی دستور اجرایی داد
رئیس حوزه هنری استان بوشهر در بازدید استاندار و معاونین از مجتمع فرهنگی و هنری سینمایی بهمن در رابطه با بهسازی این مجتمع به خبرنگاران گفت : مقرر شد طبق دستور استاندار محترم ظرف ۲۰روز گروه کارشناس و مشاوری جهت بررسی وضعیت استحکام بنا و ابنیه ساختمانی سینما بهمن وارد عمل شود
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
کد خبر :  ۱۵۹۱۱۰

وی با اشاره به برنامه جدی استاندار جهت حل مشکل فعلی مجتمع سینمایی بهمن افزود :جناب آقای دکتر محمدی زاده بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و بخش خصوصی جهت توسعه ظرفیت سینمایی تاکید کردند.

امید پارسایی فر با اشاره به طرح ارائه شده از جانب حوزه هنری جهت توسعه سینمایی استان تصریح کرد : طرح آتی و پیشنهادی سینما بهمن بوشهر تبدیل آن به یک پردیس مجهز و مدرن با ده سالن ممتاز است که استاندار محترم از این طرح استقبال جدی کردند.

امید پارسایی فر با اشاره به هزینه بازسازی سینما اضافه کرد : جهت ساخت پردیس ده سالن سینمایی و تجهیز سالن ها به اعتبار ۳۰میلیارد تومانی نیاز می باشد .

وی ضمن تشریح فعالیت های این مجتمع فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: سینما بهمن بوشهر تا پیش از تعطیلی موقت به‌ عنوان یکی از فعال‌ترین مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر، روزانه با اکران هفت فیلم همزمان با سیستم یکپارچه و همزمان سینمایی کشور در موضوعات مختلف، به خانواده‌ها، دستگاه‌ها و به‌ویژه نسل جوان و گروه‌های جهادی حتی به صورت نیم‌بها خدمات‌رسانی می‌کرد.
پارسایی فر افزود: سینما بهمن با بیش از نیم‌قرن فعالیت ازجمله سینماهای با سابقه کشور است که پس از حادثه متروپل در آبادان، با توجه به قدمت بالای آن به دستور اداره کل مدیریت بحران استانداری فعالیت آن در راستای بررسی وضعیت ابنیه و ساختمان، به صورت موقت متوقف‌ شد تا بعد از بررسی‌های لازم فعالیت خود را آغاز نماید.

وی بابیان این مطلب که با همراهی مسئولین ارشد استانی در پی طرح‌ریزی دقیقی برای ادامه روند فعالیت این مجتمع مهم استانی هستیم افزود: عزم استاندار محترم، معاونت محترم عمرانی استانداری و ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان برای برون‌ رفت از وضع موجود و بهبود آن کاملاً جدی و با برنامه می‌باشند.

گفتنی است ؛ دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ، مهندس هادی رستمیان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر ، دکتر محسن پاپری زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دعوت حوزه هنری استان بوشهر با هدف بررسی وضعیت مجتمع فرهنگی سینمایی بهمن روز یکشنبه ۱۳شهریور از سینما بهمن بوشهر بازدید کردند.

 

ارسال نظر