محمد رنجبریان، تئاتر بچه‌های مسجد سکوی پرتاب جوانان در عرصه تئاتر مذهبی است

محمد رنجبریان، تئاتر بچه‌های مسجد سکوی پرتاب جوانان در عرصه تئاتر مذهبی است
محمد رنجبریان، کارگردان تئاتر در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر در رابطه با دوره تربیت مربی «تئاتر بچه‌های مسجد» در شیراز خاطرنشان کرد: یکی از دوره‌های که حضور داشتم و نیاز جدی بود آموزش ببینم همین دوره مربیگری حوزه هنری بود که تجربه بسیار باارزشی به دست آوردم که یک دوره سه‌روزه ولی در حد یک دوره دانشگاهی بود.
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر :  ۱۵۸۶۴۰

وی خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی بازیگری زیر نظر سید حسین فدایی حسین و محمدرضا آزاد برگزار که باکیفیت بسیار خوبی برگزار شد، تکنیک و آموزش‌های که نیاز بود برای پرورش کودکان و نوجوانان جهت تئاتر در مساجد در این دوره آموختم که انشالله بتوانم برای هنرمندانی که می‌خواهم در نمایش استفاده کنم به‌خوبی انتقال دهم.
رنجبریان در رابطه بااهمیت تئاتر بچه‌های مسجد خاطرنشان کرد: تئاتر بچه‌های مسجد سکوی پرتاب جوانان مستعد و علاقه‌مند مذهبی به عرصه تئاتر حرفه ایست.
وی در رابطه با حضور پنج استان در دوره تربیت مربی تئاتر بچه‌های مسجد در فارس افزود: حضور این پنج منطقه در استان فارس و کنار هم باعث ارتباطات قوی فرهنگی خواهد شد و از تجربه‌های یکدیگر علاوه بر آموزش استفاده کردیم.
محمد رنجبریان خاطرنشان کرد: از اعتماد رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، جناب آقای امید پارسایی فر و مسئول نمایش مهدی انصاری کمال تشکر دارم که شرایط خوبی برای ما ایجاد کردند.
شایان به ذکر است: محمد رنجبریان در سیزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با نمایش شب دل‌شکسته توانست جایزه ویژه مرحوم فرج‌الله سلحشور را کسب نمایید.
شایان به ذکر است؛ دوره تربیت مربی «تئاتر بچه‌های مسجد» منطقه 5 کشور با حضور استان‌های بوشهر، فارس، یزد، کرمان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان به میزبانی شیراز برگزار که 12 نفر از فعالین تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری استان بوشهر در این دوره حضور داشتند.

ارسال نظر