اکران ویژه فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در بوشهر

اکران ویژه فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در بوشهر
اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از هنرمندان، شاعران، نوجوانان انقلابی و اقشار مختلف مردم در بوشهر برگزار شد
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر :  ۱۵۶۷۴۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، این فیلم روز پنج‌شنبه 25 فروردین در سینما بهمن بوشهر با حضور هنرمندان، مسئولین، اصحاب رسانه، نوجوانان انقلابی و اقشار مختلف مردم به‌صورت ویژه اکران شد.
شایان به ذکر است؛ فیلم «موقعیت مهدی» با توجه به این‌که موردتوجه و تمجید رهبر معظم انقلاب قرارگرفته در قالب برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و با همکاری حوزه هنری استان بوشهر و موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مردمی اکران شد.
فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی «هادی حجازی فر» و تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد از سری فیلم‌های دفاع مقدسی است که به زندگی و اندیشه‌های شهید «مهدی باکری» می‌پردازد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی نقش‌آفرینی می‌کنند.
این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد و در این مراسم از ۱۴ نامزدی، برنده پنج جایزه ازجمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد.

 

 

ارسال نظر