جایگاه شاعران غزل‌سرای استان ازنظر اهتمامی که به غزل دارند، متفاوت است

جایگاه شاعران غزل‌سرای استان ازنظر اهتمامی که به غزل دارند، متفاوت است
دامنه موضوعات پژوهش و گستره شاعران در کتاب «از جنوب غزل» بی‌شمارند
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر :  ۱۵۶۱۹۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ رضا معتمد، نویسنده کتاب از جنوب غزل نیز با اشاره به این‌که کار گردآوری و پژوهش درباره غزل معاصر بوشهر را یازده سال پیش آغاز کرده است، گفت: وقفه‌ای که در زمان مدیریت قبلی حوزه هنری در انتشار این کتاب پیش آمد، فرصتی برای بازنگری مطالب کتاب و تکمیل آن ایجاد کرد و موجب شد که دامنه موضوعات موردپژوهش و نیز گستره پرداخت به شاعران غزل‌سرای استان در این کتاب افزایش یابد.
وی با سپاس‌گزاری از همراهی‌های رئیس فعلی حوزه هنری استان بوشهر برای چاپ و انتشار مطلوب کتاب از جنوب غزل ابراز امیدواری کرد که برخی از نقاط ضعف‌های موجود در آن در چاپ‌های بعدی جبران شود.
نویسنده «از جنوب غزل» ضمن اشاره به مقدمه مفصلی که بر کتاب نوشته است، جایگاه شاعران غزل‌سرای استان را ازنظر اهتمامی که به غزل دارند، متفاوت دانست و افزود: کوشش شده است که در اختصاص صفحات کتاب به غزلیات هر شاعر نیز به چنین جایگاهی توجه شود.
شایان به ذکر است؛ کتاب «از جنوب غزل» گزیده غزل‌های استان بوشهر روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در حوزه هنری استان بوشهر رونمایی شد.
گفتنی است کتاب «از جنوب غزل» نتیجه کوشش شاعر و پژوهشگر «رضا معتمد» است که با مقدمه‌ی مفصل آن در شناخت وضعیت و جایگاه تاریخی شعر استان بوشهر مؤثر خواهد بود.
این کتاب در ۳۴۴ صفحه به ویراستاری «صالح دروند»توسط حوزه هنری استان بوشهر زیور طبع آراسته‌شده است.

ارسال نظر