تولیدات شاعران و هنرمندان متعهد مثل چشمه جوشان است که دائماً نو به نو حرکت می‌کند

تولیدات شاعران و هنرمندان متعهد مثل چشمه جوشان است که دائماً نو به نو حرکت می‌کند
استان بوشهر بوم حماسه و بوم مقاومت است که پیشینه جهاد و ایستادگی در برابر مهاجمان و معارضان باسابقه بیش از 600 سال را دارد
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کد خبر :  ۱۵۶۱۲۴

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مراسم رونمایی از کتاب «دو هزار پلاک و کوچک از ام یک» که صبح دوشنبه در حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد گفت:
استان بوشهر بوم حماسه و بوم مقاومت است که پیشینه جهاد و ایستادگی در برابر مهاجمان و معارضان باسابقه بیش از 600 سال را دارد و قطعاً جزء پیشتازان مناطق در کشور در مبارزه با استکبار هستیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا طاهری به توانای شاعران انقلابی پرداخت و خاطرنشان کرد: الحمدالله همچنان حرکت هنرمندانه متعهد و استعمارستیز شاعران فرهیخته برای حفاظت از این میراث باعظمت تاریخی استان بوشهر و انتقال آن به نسل‌های بعد ادامه دارد و از حرکت‌های جاری است.
وی افزود: تولیدات شاعران و هنرمندان متعهد مثل چشمه جوشان و فزاینده‌ای است که دائماً نو به نو حرکت می‌کند و آن آب حیات زلال را به جان مخاطبین می‌نشاند.
این مقام با اشاره به اینکه انشالله توفیق و فرصت نقش‌آفرینی به خدمت فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز برای مسئولین انقلاب بیشتر کند افزود: از خداوند می‌خواهیم این زحمات ارزشمند هنرمندان، مدیران متعهد انقلابی در استان بوشهر نشر و ترویج معارف دفاع مقدس و مضامین باعظمت مقاومت و استکبارستیزی در دستور کاردارند خداوند از آن‌ها قبول کند و توفیق خدمتگزاری به هنرمندان، فرهیختگان، صاحب‌نظران کند.
وی بیان کرد: در این فضای معارضه فرهنگی که بافرهنگ عظمت اسلام و فرهنگ بومی اصیل که ملیت‌ ما با این مفاهیم باعظمت گره‌خورده ، همچنان روزی ما باشد که بتوانیم در مقام دفاع از این فرهنگ ایثار و شهادت، جهادی از جنس تبیین داشته باشیم.

ارسال نظر