جشن ملی 1400 در میدان انقلاب شهر بوشهر

جشن ملی 1400 در میدان انقلاب شهر بوشهر
کاروان فرهنگی و هنری فجر 1400 اجرای خود را به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در میدان انقلاب برگزار کرد
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر :  ۱۵۵۶۳۸

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، کاروان فرهنگی و هنری فجر 1400 فعالیت خود را با برپایی نمایشگاه محیطی عکس، اجرای موسیقی محلی، استندآپ کمدی، گروه سرود، مسابقه، خواننده انقلابی در میدان انقلاب این شهر ادامه داد.
این برنامه باهدف گسترش برنامه‌های هنری مردمی و با محوریت نشاط‌ آفرینی در جامعه پنج‌شنبه 21 بهمن در بوشهر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
اجرای موسیقی محلی به سرپرستی محسن چاه شوری، اجرای آهنگ «طبیب» به خوانندگی امین فرامرزی، گروه سرود، نمایشگاه محیطی عکس اکبر اسکرووالا از هنرمندان پیشکسوت، استندآپ کمدی با بازی امین چاه شوری و آرش شبانکاره و مسابقه ازجمله برنامه‌های کاروان جشن فجر 1400 بود.
حوزه هنری به عنوان مسئول کمیته فرهنگی هنری استان بوشهر در دهه مبارک فجر 1400، برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف از 12 الی 22 بهمن به اجرا پرداخت.
کاروان فرهنگی و هنری روایت فجر 1400 در قالب خودروی مجهز به سیستم صوتی و ... در نقاط مختلف شهر بوشهر ازجمله محلات جنوبی ، گلزار شهدا ، میدان تشریفات ... برگزار شد.
در پایان این مراسم طنین‌انداز شدن گلبانگ الله‌اکبر توسط هنرمندان حوزه هنری و هم‌صدا با مردم همیشه درصحنه و با اهتزاز پرچم سه رنگ ایران توسط کودکان و نوجوانان ... و با دردست داشتن عکس‌های رهبر عزیزمان جشن انقلاب را با شورونشاط برگزار نمودند.

 

ارسال نظر