گلزار شهدا سومین منزل کاروان فرهنگی و هنری فجر 1400

گلزار شهدا سومین منزل کاروان فرهنگی و هنری فجر 1400
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ ویژه‌برنامه جشن انقلاب «کاروان فرهنگی و هنری فجر 1400» سومین اجرای خود را در بوشهر برگزار نمود
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر :  ۱۵۵۴۱۰

این آئین برنامه‌های متنوعی ازجمله اجرای بهنام هنری، برپایی نمایشگاه محیطی عکس، تئاتر، گروه سرود، ایستگاه نقاشی کودک، خواننده انقلابی امین فرامرزی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب عصر پنج‌شنبه در گلزار شهدای بوشهر به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا انجام شد.
نمایش 30 اثر از عکس‌های محیطی هنرمند پیشکسوت انقلابی علی‌اکبر اسکووالا، اجرای سرود متشکل از نوجوانان به سرپرستی محمد امیر موافق دهدشتی، برپایی ایستگاه نقاشی ازجمله برنامه‌های کاروان فرهنگی و هنری فجر 1400 به همراه داشت.
نمایش «ابوتراب» با بازیگری یلدا شجاعی، فاطمه بازگیر با هنرنمایی خود زندگی و خاطره شهدای انقلاب را زنده کرد.
این نمایش خیابانی روایتی از زندگی و شهادت شیخ ابوتراب عاشوریی (شهید انقلاب استان بوشهر) پرداخت.
گروه نمایش صدف این تئاتر خیابانی را در قالب راوی که از طرف واحد نمایش حوزه هنری تولیدشده است به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا به مدت ده دقیقه به بینندگان ارائه کردند.
در ادامه مراسم خواننده جوان انقلابی امین فرامرزی به‌صورت زنده به روی صحنه رفت و «آهنگ مرد میدان» باهدف احساس وظیفه پاسخ به تلاش‌های فرمانده سپاه قدس، شهید حاج قاسم سلیمانی که برای امنیت این مرزوبوم در طول سال‌ها مجاهد و ایثار انجام داده بود اقدام به تولید محتوا و در این مراسم اجرا کرد.
شایان به ذکر است این برنامه باهدف گسترش برنامه هنری مردمی، با محوریت شهدای ملی و استان بوشهر، جشن پیروزی انقلاب عصر پنج‌شنبه در گلزار شهدای بوشهر پرداخت.

ارسال نظر