حضور کاروان هنری روایت حبیب با استقبال قابل‌توجهی در استان بوشهر مواجه شد

حضور کاروان هنری روایت حبیب با استقبال قابل‌توجهی در استان بوشهر مواجه شد
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، امید پارسایی فر روز دوشنبه در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر «به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور کاروان هنری روایت حبیب در استان بوشهر» افزود:
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
کد خبر :  ۱۵۴۷۱۰

حضور کاروان "هنری روایت حبیب" در این استان با استقبال قابل‌توجهی از سوی مردم مواجه و این موضوع نشان داد انجام برنامه با استفاده از ظرفیت‌های هنر مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.
امید پارسایی فر با اشاره به جایگاه حوزه هنری استان بوشهر در عموم مردم افزود: در جامعه بین مردم و رسانه‌ها از اعتبار خاصی برخوردار است و به‌زعم مردم برازجان در چندساله اخیر برنامه‌ای به این کیفیت و با حضور 2000مخاطب بی‌سابقه بود.
وی به اشاره به استقرار دولت انقلابی در سال 1400 اشاره کرد و افزود: با توجه به مستقر شدن دولت انقلابی، نیروهای مذهبی توانمندی حضور دارند که با دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند تعامل خوبی انجام بدهند.
پارسایی فر تصریح کرد: این برنامه بر اساس طرح تحول زیست‌بوم فرهنگی و با توجه به پیشینه تاریخی پایداری و مقاومت در کرانه شمالی خلیج‌فارس به رهبری مبارزین بزرگ احمدخان تنگستانی، میر مهنا و رئیسعلی دلواری و با رهنمودهای آیت‌الله بلادی، عنوان برنامه در شهر سرافراز و منزل تاریخی موزه رئیسعلی دلواری " وجوه شباهتی حاج قاسم و رئیسعلی دلواری" نام‌گذاری و برگزار شد.
وی اظهار کرد: نصب تندیس یا سردیس چهره‌های برجسته و مخاطب محوری و نوآوری ازجمله مدل‌های موردنیاز در کارهای فرهنگی و هنری است که باید به آن توجه ویژه شود.
پارسایی فر ادامه داد: برای نمونه در ویژه‌برنامه‌های "روایت حبیب"در بوشهر یک نقال باسابقه " مرشد میرزا علی " مباحث مربوط به سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید رئیس‌علی دلواری را با تلفیق به مسائل روز جامعه اجرا کرد که با استقبال مناسب همراه شد.
گفتنی است بعدازاین نشست رئیس حوزه هنری استان بوشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و کارکنان هر دو نهاد انقلابی، بخشی از نامه‌ای تاریخی« رئیسعلی مرد میدان مبارزه و مقاومت» به آیت‌الله مجاهد برازجانی و خوشنویسی هنرمند «عبدالرحیم شاه‌حسینی» قرائت شد و بعدازآن از تندیس شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کنار آب‌های خلیج‌فارس بازدید نمودند.

ارسال نظر