« زنگ روشنایی» در مصلای بوشهر

« زنگ روشنایی» در مصلای بوشهر
تئاتر « زنگ روشنایی »، روایتی از بیداری، بصیرت در روز پنجشنبه نهم دیماه در مصلای نماز جمعه شهر بوشهر به صحنه رفت
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر :  ۱۵۴۶۶۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر: در این نمایش سعی شده با رویکرد به نگاه دلاوران و نام‌آوران ملی و استانی شهیدان حاج قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده، نادر مهدوی با مفاهیم ولایت‌فقیه، بیداری و بصیرت برای مخاطبان اجرا شد.

احمد قربانی نویسنده و کارگردان این نمایش گفت: این نمایش کاری از واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر و باهدف همبستگی با مردم در روز حماسی نهم دی‌ماه اجرا شد.

وی افزود: داستان این نمایش با نقش آفرینی مهدی غلامیان و احمدرضا قربانی روایتی از مستندسازی است که با شیوه گفتگو قصد دارد به موضوع "فتنه 88 "بپردازد.

گفتنی است یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه این نمایش ضمن قدردانی از عوامل اجرایی اظهار داشت: قطعاً اجرای نمایش زنگ روشنایی با زبان هنر تاثیربسزایی در ذهن مردم راه مقابله با دسیسه‌ها وحدت یکدلی و ولایتمداری دارد.

شایان ذکر است؛ نمایش " زنگ بیداری" روز پنج‌شنبه هم‌زمان با سالروز حماسه 9 دی‌ماه با حضور سردار سنایی راد (معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح)، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در و امام‌جمعه بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر،دیگر مسئولان ارشد استان بوشهروتعدادی از هنرمندان و دیگر اقشار مختلف در در مصلا نماز جمعه بوشهر طی مراسم ویژه این روز اجرا شد.

برچسب ها: مصلی بوشهر

ارسال نظر