محمدی زاده،استاندار بوشهر

محمدی زاده،استاندار بوشهر
امروز بیش از هر زمانی به افکار، اندیشه های شهدا احتیاج داریم
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر :  ۱۵۴۵۰۱

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، محمدی زاده در حاشیه برنامه «کاروان روایت حبیب» به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل و موزه رئیس‌علی دلواری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شخصیت "سردار دل‌ها" به عنوان یک مکتب یاد نمود.
استاندار در جمع مردم خون گرم و حماسه‌ساز دلوار خاطرنشان کرد: این مکتب درس‌های متنوعی دارد که الحمدالله کاروان " روایت هنری حبیب " به استان بوشهر تشریف آوردند و مراسم معنوی در مکان مهم و مقدس که زادگاه شهید رئیس‌علی دلواری که از مبارزان ضد استعماری بین‌المللی شناخته می‌شود برگزار نمودند.
محمدی زاده یادآور شد: از کلیه مسئولین که میزبانی این مراسم بعهده داشتند صمیمانه تشکر می‌کنم.
این مقام با اهمیت دانستن این برنامه فاخر وارزشی افزود: این برنامه آثار معنوی زیادی برای جوانان و نوجوان به همراه خواهد داشت.
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز ما بیش از هر زمان دیگری به افکار و اندیشه‌های بازیابی و بازنگری مبارزاتی احتیاج داریم که شهدای والامقام و شهید سلیمانی خلق و آفریدند و منجر به پیروزی‌های بزرگ ایران اسلامی در عرصه منطقه و عرصه بین‌الملل شد.
محمدی زاده افزود: مراسم شب خاطره بسیار ارزشمند بود و من صمیمانه از مسئولین و دست‌اندرکاران اجرایی این برنامه روایت حبیب تلاش کردند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر