نشست مسئولین حوزه هنری با استانداری بوشهر

نشست مسئولین حوزه هنری با استانداری بوشهر
جلسه مشترک مسئولین ملی و استانی حوزه هنری با معاون هماهنگی عمرانی استاندار بوشهر
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر :  ۱۵۴۳۲۳

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، در این جلسه که با حضور مسئولین ملی و استانی عبدالحمید قره داغی (معاون توسعه مدیریت و منابع)، محمد ملک ثابت (حقوقی و مالکیت فکری) سید مصطفی حسینی (مدیرعامل بهمن سبز) حوزه هنری در جلسه مشترک با «محمدهادی رستمیان» معاون هماهنگی امور عمرانی در استانداری بوشهر در رابطه با توسعه زیرساخت‌های هنری به‌ویژه سینما بهمن در بوشهر مذاکره و طرح موضوع شد.

گفتنی است؛ با توجه به‌ضرورت بهسازی وضعیت سینما بهمن بوشهر و قدمت دیرینه این بنا جهت بهسازی نیازمند اعتبارات ملی و استانی می‌باشد.عبدالحمید قره داغی در این جلسه خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا «سینما بهمن» بوشهر را به یک پردیس سینمایی درشان و منزلت مردم این استان تبدیل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع یادآور شد: با همکاری و مساعدت مدیرانی استانی و شهرداری و شورای شهر می‌توانیم با توجه به ظرفیت‌های حوزه هنری و تجربه سازمان سینمایی در ساخت و تجهیزات سینما، سینما بهمن بوشهر که با قدمت بیش از نیم‌قرن به شکل جدید و نوینی با سالن متعدد و چندمنظوره احداث نماییم.

معاون هماهنگی امور عمرانی در استانداری بوشهر در این جلسه ضمن اهمیت برشمردن این پروژه در استان گفت: مجموعه استان آمادگی هر نوع همکاری در جهت زیرساخت و توسعه سینما بهمن بوشهر را دارد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در این جلسه مشترک، ضمن تقدیر و تشکر از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: با حمایت همه مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های هنری در بوشهر شاهد یک پردیس سینمایی مناسب در مرکز استان با تکنولوژی‌های روز خواهیم بود.

امید پارسایی فر خاطرنشان کرد: بهسازی وضعیت بوشهر مطالبات عمومی مردم استان می باشد و با توجه به ضرورت بهسازی وضعیت سینما بهمن بوشهر و قدمت دیرینه این بنا جهت بهسازی نیازمند اعتبارات ملی و استانی می باشد.

ارسال نظر