برگزاری پنجمین محفل شکر طنز

برگزاری پنجمین محفل شکر طنز
پنجمین محفل شکر طنز برگزار می شود
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر :  ۱۳۹۲۰۵

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر خاطرنشان کرد: پنجمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر، خداداد رضایی، خلیل آزمون، محمد تابناک، مهرداد همتی، محمدابراهیمی، فتح‌الله خلیل نژاد و با اجرای هنرمند هم اقلیمی امین چاه شوری برگزار می‌شود.

امید پارسایی فر با اشاره به وضعیت کرونایی جهت برگزاری محافل‌ها خاطرنشان کرد: پنجمین محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت زنده و از طریق لایو اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

وی با اشاره به طنز نگاران استان در دوره‌های مختلف تأکید کرد: حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان به جدیت می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که به شکل اجرای و آنلاین پیش‌ازاین با اقشار مردم برگزارشده است که مورد استقبال قرارگرفته است.

پارسایی فر با اشاره به‌ضرورت محافل طنز خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که روبه‌جلو و قصد حرکت و پیشرفت است، نیاز به انبساط خاطر و نشاط و شادابی دارد. طنز و طنزپردازان نیز نقش مؤثری در ایجاد شادابی جامعه استان خواهند داشت.

وی افزود: پنجمین محفل طنز با موضوع «آزاد»، روز سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 برگزار خواهد شد.

پارسایی فر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای تماشای زنده این محفل می‌توانند از طریق لایو اینستا گرام حوزه هنری استان بوشهر مراجعه نمایند.

ارسال نظر