با حضور ریس حوزه هنری استان بوشهر و هنرمندان

از پوستر اولین همایش استانی تئاتر محیطی «ملت مقاومت» رونمایی شد.

از پوستر اولین همایش استانی تئاتر محیطی «ملت مقاومت» رونمایی شد.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر با بیان اینکه در این همایش گروه های مختلف از استان حضور دارند خاطرنشان کرد: این رویداد از دل دفتر نمایش بچه های مسجد ایجاد شده است که با برنامه ریزی و حمایت رییس محترم حوزه هنری استان تقویت خواهدشد.
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر :  ۱۳۵۸۱۱

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، از پوستر اولین همایش استانی تئاتر محیطی ملت مقاومت رونمایی شد.

در این رونمایی که با حضور رئیس حوزه هنری ، معاونین ، کارشناسان این نهاد و همچنین جمعی از پژوهشگران و هنرمندان استان بوشهر برگزار شد، ازپوستر و جدول برنامه این رویداد هنری رونمایی شد.

مسئول نمایش حوزه هنری در این مراسم  با اشاره به هنر پایداری و  اندیشه آن در حوزه هنری استان بوشهر  اظهار داشت :این اولویت بودن هنر مقاومت در حوزه هنری استان باعث شد که اولین همایش استانی تئاتر محیطی ملت مقاومت تجلی یابد.

مهدی انصاری با بیان اینکه در این همایش گروه های مختلف از استان حضور دارند خاطرنشان کرد: این رویداد از دل دفتر نمایش بچه های مسجد ایجاد شده است که با برنامه ریزی و حمایت رییس محترم حوزه هنری استان تقویت خواهدشد.

در ادامه این رویداد،سید ابوالحسن حسینی ، پژوهشگر هم استانی با اشاره به این مطلب که« هر اندیشه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست» از تلاش‌های حوزه هنری در محقق شدن گام دوم انقلاب تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به مفهوم شجاعت و شهادت افزود : امروزه این مفهوم می تواند در قالب هنر ، زیبایی ها را اولویت بخشد و حرفهای مهمی را به مخاطب منتقل سازد.

احمدرضا قربانی نیز، دیگر هنرمند نمایشی استان با اشاره به حضور نمایشی از گروهش در این همایش افزود : این همایش باعث شد که من و گروهم شناخت بهتر و دقیق تری از حاج قاسم سلیمانی به دست بیاوریم.

این هنرمند نمایشی استان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این همایش با برنامه ریزی حوزه هنری استان بوشهر ادامه یابد.

 

ارسال نظر