رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر خبر داد :

اولین همایش تئاتر محیطی «ملت مقاومت» برگزار می شود

اولین همایش تئاتر محیطی «ملت مقاومت» برگزار می شود
شش گروه استانی به یاد و خاطره شهدای مقاومت استان وکشور در این همایش شرکت دارند.
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
کد خبر :  ۱۳۵۸۱۰

 

 

رییس حوزه هنری استان بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، از برگزاری همایش تئاتر محیطی مقاومت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد:

با توجه به اهمیت ابعاد هنر مقاومت، حوزه هنری استان بوشهر اقدام به برپایی اولین همایش تئاتر محیطی اقدام نموده است.

امید پارسایی فر با اشاره به ظرفیت و توان هنرمندان استان بوشهر برای خلق روایتهای غنی از هنر مقاومت  یادآور شد: این همایش به یاد شهدای مقاومت استان و کشور برگزار می‌شود و شش گروه استانی اهداف و ابعاد مقاومت را به صحنه نمایش محیطی می برند.

امید پارسایی فر خاطرنشان کرد: این همایش با مشارکت گروههای مختلف در شهرستان های استان برگزار خواهد شد و متن‌های این نمایشها توسط نویسندگان ملی و استانی مورد نگارش قرارگرفته است.

وی با تاکید بر فرهنگی غنی و آیین های استان بوشهر خاطرنشان کرد: حماسه های استان بوشهر فرصت بسیار ناب و ارزشمندی جهت روایت های به روز شده و مدرن در هنر نمایش هستند که امیدواریم هنرمندان بیش از پیش از این ظرفیت جهت خلق آثار بهره ببرند.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به محدودیت های کرونایی به انتشار این آثار به صورت آنلاین از حساب رسمی شبکه های اجتماعی این نهاد اشاره کرد و افزود : از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار آثار هنری بیش از پیش استفاده خواهیم کرد

 

ارسال نظر