رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

حوزه هنری یکی از خاکریزهای مهم عملیات تبلیغی و فرهنگی است

حوزه هنری یکی از خاکریزهای مهم  عملیات تبلیغی و فرهنگی است
جلسه مشترک روسا و کارکنان حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر :  ۱۳۵۸۰۷

 

 

تولید آثار فاخر هنری در وقت صحیح و به موقع در اولویتوظایف حوزه هنری استان بوشهر قرار دارد

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر ، رییس حوزه هنری استان بوشهر ضمن تشریح پیشنیه حوزه هنری استان طی بیست سال اخیر اظهار داشت :

استان بوشهر با دارا بودن فرهنگ و آیین های غنی و ارزشمند دینی و معنوی، نقش بسزایی در تاریخ مقاومت کشور داشته است.

امید پارسایی فر با اشاره به تاریخ مقاومت استان بوشهر در برابر بیگانگان اظهار داشت: این تاریخ و فرهنگ و ظرفیت بالای نقاط عطف آن فرصت مغتنمی برای هنرمندان و اندیشمندن استان بوشهر بوده است تا در این سالها آثار فاخر و ارزشمندی را برای این موضوعات خلق کنند.

رییس حوزه هنری استان بوشهر با اظهارخشنودی از حضور رییس جدید سازمان تبلیغات استان بوشهر خاطرنشان کرد: با شناختی که از حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا طاهری در حوزه های نظری و فکری داریم، امیدواریم که حضور ایشان به پیشبرد برنامه های هنری و فرهنگی در استان بوشهر کمک جدی نماید.

پارسایی فر به اشاره به فعالیتهای حوزه هنری استان بوشهر و ارتباطات این نهاد با سایر نهادها بر لزوم برنامه های مشترک تاکید کرد افزود: امروز طبق سیاستگذاری های کلان حوزه هنری، تولید آثار فاخر هنری در وقت صحیح و به موقع در صدر وظایف و اولویتهای این نهاد در استان بوشهر قرار دارد.

 

حوزه هنری یکی از خاکریزهای عملیات تبلیغی و فرهنگی است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز ضمن برشمردن پتانسیل هاو ظرفیت های فرهنگی  استان بوشه خاطرنشان کرد :  حوزه هنری را  در این ایام خاص ، در عملیات تبلیغی و فرهنگی یکی از خاکریزهای مقدم می دانم .

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری با بیان این مطلب که برنامه های متعدد هنری در دست اقدام خواهیم داشت خاطرنشان کرد : با ظرفیت حوزه هنری این برنامه ها در استان عملیاتی شود

وی با بیان این مطلب که حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی از یک خانواده و در یک ساخنارند تصریح کرد : از خداوند می خواهیم که در دوره جدید همکاری، یک دوره گرم و منسجم برای تحقق اهداف و آرمان های مشترک که حضرت آقا برای سازمان تعریف کرده اند عملی شود .

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به توان حوزه های هنری و سازمان تبلیغات خاطرنشان کرد : هر دو نهاد ریشه مشترک دارند به همین منظور در اندیشه محتوایی و تولیدات هنری و رسانه ای جهت عملیات های مشترک هم گام خواهیم بود .

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری تاکید کرد: با تعامل مشترک می توانیم الگو سازی خوبی از ارتباط دو نهاد در کشور داشته باشیم.

ارسال نظر