در نگارخانه حوزه هنری استان بوشهر

از 5 اثر جدید نقاشی با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی رونمایی شد

از 5 اثر  جدید نقاشی با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی  رونمایی شد
از آثار دو نقاش پیشکسوت استان بوشهر در نگارخانه سوره حوزه هنری رونمایی شد.
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
کد خبر :  ۱۳۴۷۷۳

 

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، 5 اثر نقاشی از دو هنرمند نقاش استان بوشهر با حضور رییس حوزه هنری استان بوشهر و جمعی از هنرمندان رونمایی شد.

آیین رونمایی از تابلوهای نقاشی آثار حسین کارگر و غلامرضا احمدزاده، صبح امروز سه شنبه با حضور امید پارسایی فر،رییس حوزه هنری استان بوشهر، و جمعی از هنرمندان و مخاطبان حوزه تجسمی در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این آیین از یک اثر حسین کارگر نقاشان پیشکسوت استان بوشهر،با موضوع تمثال رهبر معظم انقلاب ،حضرت آیت الله خامنه ای رونمایی شد. این اثر که با تکنیک رنگ و روغن کار شده است در ابعاد 50 در 70 بر روی بوم طراحی شده است.

همچنین 4 اثر از غلامرضا احمدزاده با موضوع کار و زندگی با تکنیک اکرولیک ودر ابعاد 100 در 70 رونمایی شده است.

در این آیین رییس حوزه هنری با اشاره به اثر حسین کارگر با موضوع پرتره رهبر معظم انقلاب افزود: استاد حسین کارگر از اساتید باسابقه استان هستند که خوشبختانه دوباره به استان بازگشتند و انشالله به زمینه رشد نقاشی و آموزش هنرجویان کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد ایشان در ادامه همکاری شان با حوزه هنری اقدام به خلق پرتره ارزشمندی از رهبر معظم انقلاب کردند که امیدواریم شاهد ادامه آثار وی با تکنیک پخته و با تجربه شان باشیم.

 

پارسایی فر با تاکید بر اهمیت سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای حوزه هنری اظهار داشت : ظرفیت بالای موضوعات مرتبط با مبانی سبک زندگی ایرانی و اسلامی در استان بسیار گسترده است بنابراین حوزه هنری از آقای غلامرضا احمدزاده دعوت کرد تا مشاغل استان را در تابلوهای نقاشی ماندگار کنند.

رییس حوزه هنری با تاکید بر اهمیت پیوند بین موضوعات اجتماعی و اقتصادی، کار و زندگی با هنر استان افزود : امروزه در این شرایط دشوار کرونایی که کسب و کارها تحت تاثیر قرار گرفته است هنر می تواند به سراغ این سوژه ها برود و با ایجاد جذابیت و زیبایی به اهمیت و نقش حیاتی آنها تاکیدی زیبایی شناسانه کند.

امید پارسایی فر با اشاره به اینکه سبک زندگی خاص و جذاب در استان می تواند سوژه های خوبی برای استان باشد اظهار داشت:  سبک زندگی درخشان استان که همراه با امید و نشاط و ایمان است ظرفیت بالایی دارد تا در آثار نقاشان، عکاسان و فیلمسازان استان حضور پررنگ تری داشته باشد  .

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر