به مناسبت 13 آبان

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر آمریکایی و ترامپیسم در کنار خلیج‌فارس

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر آمریکایی و ترامپیسم در کنار خلیج‌فارس
بیش از 30 کاریکاتور از هنرمندان بین المللی با موضوع آمریکاستیزی و افشای ماهیت واقعی ایالات متحده در ساحل خلیج فارس ، به صورت نمایشگاه خیابانی توسط حوزه هنری استان بوشهر به معرض نمایش درآمد.
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
کد خبر :  ۱۳۴۴۲۷
 به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، برای نخستین بار نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشرآمریکایی و ترامپیسم در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس برگزار شد.
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر،در حاشیه آئین برگزاری این نمایشگاه رئیس حوزه هنری استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این نمایشگاه هنری با آثار کاریکاتوریست‌هایی از کشور مختلف دنیا ازجمله ایران، آمریکا، اندونزی، ژاپن، ایتالیا، مکزیک، یونان و آلمان به مدت یک روز برگزارشده است.
 
 
امید پارسایی فر با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه در ساحل خلیج فارس افزود :برگزاری نمایشگاه کاریکاتور حقوق بشر از نوع آمریکایی در کرانه خلیج فارس ،پیام روشنی دارد و آن هم  فعال بودن استان بوشهر در انتقال پیامهای هنر متعهد و آگاه کننده در کرانه این آبراه بین المللی است.
 
 
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه های این نهاد جهت برگزاری چنین نمایشگاههایی در اماکن عمومی افزود: خوشبختانه ظرفیت نگارخانه سوره ، به عنوان یک مکان دائمی میزبان هنرمندان استان و کشور است و ما علاوه بر نگارخانه سوره ،در سایر اماکن استان متناسب با شرایط بیماری کرونا ، نمایشگاههای محیطی را در مناسبت های مختلف با کمک دستگاه‌ها و افراد علاقه مند برگزار خواهیم کرد.
 
 

ارسال نظر