در پی درگذشت محمود صادقی عکاس

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر
رییس حوزه هنری استان بوشهر در این پیام ضمن تسلیت درگذشت این هنرمند عکاس، خواستار مهیا شدن زمینه مناسب برای به معرض نمایش درآمدن عکسهای نادیده این هنرمند مرحوم شد.
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
کد خبر :  ۱۳۴۳۳۶
در پی درگذشت عکاس شاخص استان بوشهر، محمود صادقی ،رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر،با انتشار پیامی، علاوه بر اشاره به افتخارآفرینی های وی در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی، به گوشه هایی از تاثیرگذاری وی در هنر عکاسی استان اشاره کرد. شرح کامل این پیام از این قرار است:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
بدینوسیله درگذشت عکاس فعّال، شاخص و هنرمند استان بوشهر،جناب آقای محمود صادقی را به خانواده و دوستان و علاقمندان و جامعه فرهنگی ، رسانه ای و هنری استان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
زنده یاد مرحوم صادقی در این سال‌ها با حضورافتخارآفرین در جشنواره های مهم ملی و بین المللی و کوششی پیگیر جهت عکاسی ازعرصه‌ها و مقاطع مختلف استان و کشور، و با ثبت تصاویر از طیف متنوعی از موضوعات دینی، فرهنگی، مستند و اجتماعی وموارد مهم دیگر، خلاقیت والایی را از خود عرضه کرد. وی با مسئولیت پذیری و تعهد، با برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد ، دبیری و داوری جشنواره های معتبرو پرورش شاگردان و علاقمندان به عکاسی ، تلاشی جدی برای رونق این هنر در استان داشت.
باشد که زمینه هایی مهیا شود  تا آثار بسیار و گنجینه های عکس ایشان در موضوعات مختلف که هنوز بسیاری‌شان دیده نشده و به معرض نمایش درنیامده است، به دست مخاطبین و علاقمندانش برسد.
اینک که زنده یاد محمود صادقی در میان ما نیست و با سفر ابدی ناگهانی اش ، آخرین کادربندی از هنرنمایی‌هایش را برای ما به یادگار گذاشت ، برایشان حضور درجواررحمت الهی  و برای خانواده گرامی شان ،صبر و شکیبایی واسعه را مسئلت می نمایم.
 
امید پارسایی فر
رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر
۹آبان۹۹
 

ارسال نظر