سومین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد فروردین ماه 99 برگزار می شود

سومین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد فروردین ماه 99 برگزار می شود
مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر گفت: سومین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد فروردین ماه 99 برگزار می شودو مهلت ارسال آثار 1 اسفند ماه 98 است.
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر :  ۱۰۳۷۰۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، عبدالمحمد انصاری در رابطه با این جشنواره استانی اشاره کرد: گروه های نمایشی می بایست ضمن ارائه معرفی نامه از مسجد مربوطه و پر کردن فرم سوابق و اطلاعات گروه، متن انتخابی خود را به دبیرخانه سومین همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان بوشهر ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی نمایشنامه در سایت حوزه هنری بارگذاری شده است، افزود: برای تسهیل در انتخاب متن های مناسب با موضوعات مختلف، تعدادی متن توسط نویسندگان مطرح کشور به رشته تحریر درآمده اند که در اختیار حوزه قرار داده شده و در صورت تمایل گروه ها می توانند از سایت حوزه هنری استان بوشهر دریافت کنند.

انصاری ادامه داد: متقاضیان در صورت تمایل می توانند از متون دیگری با گرایش های اشاره شده در بالا که ویژگی های اجرا در مساجد را دارا باشند، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بازبینی آثار 15 اسفند ماه می باشد خاطرنشان کرد: نمایش های تولید شده پس از بازبینی و تایید کارشناسان حوزه، ابتدا در مسجد مورد نظر و سپس در سایر مساجد استان به اجرا در خواهند آمد.

انصاری با اشاره به اختتامیه این جشنواره بیان کرد: نمایش های اجرا شده در طول سال، در فروردین ماه سال 99 در قالب همایش به اجرا در خواهند آمد و سه اثر برگزیده به دفتر مرکزی برای شرکت در جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد معرفی خواهند شد.

نسخه pdf نمایشنامه ها در سایت حوزه هنری بخش دبیرخانه های دائمی تئاتر مردمی بچه های مسجد به آدرس artbushehr.ir به شکل رایگان در دسترس می باشد.

ارسال نظر